Pieņemamās Lietošanas Politika (AUP)

GO-SYSTEM Pieņemamās Lietošanas Politika (AUP)

 

Šī Pieņemamās Lietošanas Politika (AUP) nosaka noteikumus un ierobežojumus, kas attiecas uz GO-SYSTEM (turpmāk — Piegādātājs) piedāvāto tiešsaistes sistēmu, serveru un tīkla pakalpojumu izmantošanu. Šī politika ir neatņemama Vispārīgo Noteikumu un Nosacījumu (V&N) sastāvdaļa.

 

1. Mērķis

 

AUP mērķis ir nodrošināt drošu, stabilu un atbilstošu pakalpojumu sniegšanu visiem Piegādātāja klientiem, aizsargājot Piegādātāja resursus, reputāciju un tīkla integritāti, kā arī nodrošinot atbilstību Latvijas Republikas un starptautiskajiem tiesību aktiem.

 

2. Aizliegtās Darbības

 

Klients, izmantojot Piegādātāja pakalpojumus (tostarp webhostingu, e-pastu, domēna vārdus un serverus), nedrīkst veikt nevienu no šīm darbībām:

 

2.1. Nobeiktas vai Nelikumīgas Darbības

 

  1. Likumu pārkāpšana: Izmantot pakalpojumus jebkurai darbībai, kas ir pretrunā Latvijas Republikas vai jebkuras citas valsts, kuras jurisdikcijai Klients pakļaujas, tiesību aktiem.
  2. Intelektuālais īpašums: Pārkāpt autortiesības, patentus, preču zīmes vai citas intelektuālā īpašuma tiesības, tostarp, bet ne tikai, nelikumīgi izplatīt vai mitināt ar autortiesībām aizsargātus materiālus.
  3. Bīstams saturs: Publicēt, mitināt, izplatīt vai saistīt saturu, kas ir bīstams, rupjš, apmelojošs, naidīgs, rasistisks, seksuāli atklāts (izņemot likumīgu, ar vecuma ierobežojumu noteiktu pieaugušo saturu) vai citādi morāli nosodāms.
  4. Krāpšana un pikšķerēšana (Phishing): Veikt jebkāda veida tiešsaistes krāpšanu, identitātes zādzības mēģinājumus vai izplatīt viltotas vietnes (phishing lapas), lai iegūtu sensitīvus lietotāja datus (piemēram, paroles, kredītkaršu datus).

 

2.2. Tīkla un Sistēmu Iebrukums

 

  1. DDoS/Uzliešana: Iniciēt, piedalīties vai uzturēt jebkādus pakalpojumu atteices uzbrukumus (DoS/DDoS) vai jebkādas citas darbības, kas traucē vai pārtrauc tīkla darbību, serveru, lietotāju iekārtu vai pakalpojumu lietošanu.
  2. Nesankcionēta piekļuve: Mēģināt iegūt nesankcionētu piekļuvi jebkurai sistēmai, tīklam, datiem vai informācijai, kas nepieder Klientam (hakerisms).
  3. Ļaunprogrammatūra: Izplatīt, mitināt vai sūtīt vīrusus, Trojas zirgus, tārpus, rootkitus vai citu ļaunprātīgu programmatūru.
  4. Starpniekserveri (Proxy): Izmantot bez iepriekšējas rakstiskas piekrišanas Piegādātāja resursus, lai izveidotu atvērtus starpniekserverus (open proxy) vai publiskus VPN pakalpojumus, kas var veicināt ļaunprātīgu tīkla darbību.

 

2.3. Resursu un Servera Pārmērīga Lietošana

 

  1. Mēstuļu (Spam) sūtīšana: Izplatīt nevēlamu masveida e-pasta, Usenet ziņu, ziņojumu dēļu ziņojumu (forumu spams) vai jebkādu citu nevēlamu komerciālu vai informatīvu komunikāciju ("Spamming").
  2. Resursu izmantošana: Izmantot servera resursus (CPU, atmiņu, tīkla caurlaidspēju) tādā mērā, kas pārsniedz pasūtītajā pakalpojumu komplektā atļauto un būtiski negatīvi ietekmē citu Klientu pakalpojumu darbību.
  3. Tīmekļa rāpuļprogrammas (Crawlers): Uzturēt pastāvīgi strādājošas fona programmas, rāpuļprogrammas vai robotus bez iepriekšējas saskaņošanas, kas nepārtraukti patērē servera resursus.

 

3. Pienākums Ziņot un Datu Precizitāte

 

  1. Kontaktinformācija: Klients apņemas uzturēt savu reģistrācijas un kontaktinformāciju (e-pasts, adrese, telefons) vienmēr precīzu un aktuālu. Nepareiza kontaktinformācija var būt iemesls pakalpojumu apturēšanai.
  2. Drošības Pārkāpumi: Klients ir pienākums nekavējoties ziņot Piegādātājam par jebkuru neautorizētu piekļuvi vai citiem drošības pārkāpumiem, kas attiecas uz Klienta kontu vai mitinātajām sistēmām.

 

4. AUP Pārkāpumu Sekas

 

  1. Paziņojums: Konstatējot AUP pārkāpumu, Piegādātājs parasti vispirms nosūta Klientam rakstisku brīdinājumu (pa e-pastu), dodot Klientam saprātīgu laiku situācijas labošanai.

  2. Tūlītēja apturēšana: Piegādātājs patur tiesības nekavējoties, bez iepriekšēja brīdinājuma, apturēt Klienta pakalpojumu (bloķēt) vai pārtraukt Līgumu, ja Klienta darbības:

    • Rada neatgriezeniskus bojājumus Piegādātāja tīkla integritātei.
    • Būtiski apdraud citus Klientus.
    • Ir saistītas ar smagiem un acīmredzamiem nelikumīgiem nodarījumiem (piemēram, DDoS uzbrukumi, pikšķerēšana, bērnu pornogrāfija).
  3. Atkārtoti pārkāpumi: Atkārtotu AUP pārkāpumu gadījumā Piegādātājam ir tiesības izbeigt Līgumu, neatgriežot samaksāto priekšapmaksu.

 

5. Politikas Izmaiņas

 

Piegādātājs patur tiesības jebkurā laikā mainīt šo AUP. Klienti tiks informēti par būtiskām izmaiņām, publicējot atjauninātu politikas versiju Piegādātāja tīmekļa vietnē. Turpinot lietot pakalpojumus pēc izmaiņu publicēšanas, Klients apstiprina savu piekrišanu atjauninātajiem noteikumiem.